Plopp sa det! :P

Ja så lät det när jag fick tummen ur röven och satte mig och gjorde det här inlägget!

Ja alltså här kommer förklaringen till varför jag gillar mina föräldrar:

Mitt kök som det såg ut förra helgen. (lite småstökigt haha och Jätte konstiga färger men det är för att det är typ helt svart i rummet och jag mixtrade bara med min nya D90's inställningar)





Och så här såg det ut på Onsdag lunch: (förra veckan alltså)










Så ser mitt kök ut nu :) Bara själva köket som ska göras om nu! 

MEN!

Jag har gynnat Staten och kapitalet i denna humorbefriade era av finanskris och varselbesked som står som spön i backen! Igår fick jag för mig att det var dags att få till det lite i lägenheten. Så efter jobbet åkte jag till dom tre stora möbelfirmorna i stan (EM, Svenska hem, MIO) bestämde mig för att MIO hade det bästa av vad jag ville ha, och ekonomisk som jag är, så har jag ju räknat ut att detta är mängdrabattens marknad (speciellt i dessa tider) så jag köpte en soffa en garderob och ett soffbord :) Allt från MIO.

Garderoben och soffbordet kommer på en vecka. Medans soffan var det sex till sju veckors leveranstid på.

Soffa:


Bord:



Garderob (fast med två stora valnötsdörrar istället för 2 trä + 1 spegel):



19600kr gick allt på. Inte hela världen tycker jag. Hoppas det blir fint! =D

Kommentarer
Postat av: Frida

TOOOKNAJS!

2009-02-04 @ 16:10:30
URL: http://fridacederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback