The Queen of the "stone"age is back...

Jag blev stenad idag, det var en nära döden upplevelse. Dock så hade dom två sakerna inte så mycket med varandra att göra mer än att dom grundades av samma lilla dam som, i och med denna metafor, sträckte ut en virituell hand på den ena, av dom två, näst mörkaste dagarna på året. 

Jag kan vara ett svin. Det är jag, kanske inte den första men iaf, den andra eller tredje att erkänna. Men jag är inte ett sånt svin. Ett svin som är ett svin för svinandets skull. 

Jag har intalat mig själv att aldrig vara arg på någon som försöker och inte heller vara dryg mot någon som frågar. Om inte frågan redan ställts och, generellt sätt, ha ett svar som personen som frågar borde veta om.

Jag gillar det Malin gjorde, det var modigt på ett sätt, kanske till och med på många sätt. Malin har förresten ganska många smeknamn beroende på vilken umgängeskrets jag nämner hennes namn i. Eftersom jag känner några malin så måste man skilja på dom.
Men som det brukar heta: Kärt barn har många namn. 

Och som ni vet så heter jag bara Fredrik. Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback