Idag är en bra dag =)

Har en superfredag morgon! det är full fart mot helgen, all systems GO, ready for takeoff! =D

Vet dock inte vad jag ska skriva om haha! Läst just mitt förra inlägg som om ni kollar klockslag och datum kanske inser att jag var välmarinerad... Skrattade lite i smyg åt mig själv för jag kom inte ihåg riktigt vad jag skrivit. Men men, Den bjuder jag på, som så många andra, men som man säger: att giva är guld men att taga är smart...

Var på hockey igår. Fick dock inte med mig någon... Så jag satt med pappa och Janne (en säljare som var på besök) i lougen. Det var en bra match med två bra perioder och en dålig. Ur AIK's synvinkel då.... 5-2 blev det iaf!

Det roligaste med hockeyn var att Janne erbjöd mig en praktik på deras kontor i München. Och sa att om jag var intresserad så fixar dom det och boende och allt annat. Skulle ju vara skitkul med ett halvår i Tyskland! Men det blir väl isf sensommar-jul 2009.

Får se om jag skriver ett till inlägg sen om jag kommer på nått mer jag ska skriva om!

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback